မတူရင္ မတုနဲ႔ (၁၀) ႏွစ္

မေရးဘူးလို႔ စိတ္ကို ထိမ္းခ်ဳပ္ထားပါတယ္။ ကိုယ္ယံုၾကည္တဲ့ ေခါင္းေဆာင္ကို ေစာ္ကားေနတဲ့ ကိစၥ သူ႔ရာဇ၀င္နဲ႔ သူပဲေလလို႔ ဘာအစဥ္အလာမွ မရွိတဲ့သူရဲ့ တစ္က်ပ္ တစ္မတ္ တိုက္ကြက္ပဲ ဆိုတာ က်မတို႔ၾကား သတ္မွတ္ၿပီးသားမို႔ ေနပါေစလို႔ ထားလိုက္ေတာ့မလို႔ပါ။ ဒါေပမဲ့ က်မ ပါ၀င္တဲ့ အမ်ားစု ေမး(လ္) ဂရုထဲ ကို ဒီည ကိုလြဏ္းေဆြ ကိုယ္တိုင္ ထပ္ပို႔လာတာေတာ့ သူရဲ့အဲဒီ အျမင္ေတြေၾကာင့္ ဆူညံေပါက္ကြဲသံေတြနဲ႔ အက္ေၾကာင္းျဖစ္ခဲ့ရတဲ့ အင္အားတရပ္ အဲဒီအင္အားထဲက သူကိုလက္ခံႏိုင္သူလက္ခံ ဒါေပမဲ့ လံုးလံုး လက္မခံနိုင္တဲ့ က်မကို ေစာ္ကားလိုက္သလို ခံစားရပါတယ္။ ေျခလက္ေအးစက္ၿပီး လူသတ္ခ်င္စိတ္ေတာင္ က်မျဖစ္မိတယ္။ ဒါလည္း ေမာင္လြဏ္းေဆြရဲ့ တိုက္ကြက္ တခုဆိုတာ သိကိုသိပါတယ္။

ဒီေတာ့လည္း ရဲေဘာ္ေတြၾကား ေျပာေနၾက စကားလို “အမုန္းမခံဘူးေဟ့၊ ယုန္သူငယ္ ႏွာေစးလိုက္ဦးမယ္” ကြယ္ရာမွာဆဲၿပီး ေတြ႔ရင္ မင္းအေဖ ေနေကာင္းလားဆိုတာ အိေ႐ႊစင္ၫြန္႔ေတာ့ တသက္လံုး မက်င့္သံုးဖူးလို႔ ရန္သူအႀကိဳက္လိုက္တဲ့ သူေတြ မုန္းခ်င္ မုန္းပါေစ၊ သူတို႔ခ်စ္တာ ခင္တာ ခံေနရရင္ ကိုယ္ေတာင္ သိကၡာမဲ့ေသးလို႔ ေတြးၿပီး ကိုလြဏ္းေဆြေရ မတူရင္ မတုပါနဲ႔လို႔ ေျပာပါရေစ။ ေက်ာ္ျဖတ္တာျခင္း ယံုၾကည္ခ်က္ျခင္း ရင္ဆိုင္ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ့ရမႈျခင္း တူတဲ့သူေတြသာ ကိုယ္ခ်င္းစာ နားလည္ေပးႏိုင္မဲ့ အေျခအေန အရပ္ရပ္မို႔ လက္ရွိ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ရင္ဆိုင္ေနရ ေက်ာ္ျဖတ္ေနရ လႈပ္ရွားေနရတာကို
ကိုယ့္စိတ္ ကိုယ့္ခႏၶာ ကိုယ့္အသက္နဲ႔ ကိုယ္ခ်င္းစာၿပီး က်မတို႔ နားလည္ခံစားႏိုင္တယ္။

ေဒါက္တာလြဏ္းေဆြ ေရးထားတဲ့ အားလံုးပဲ ေဟာင္းႏြမ္းလို႔ အသစ္က ျပန္စဖို႔ဆိုတဲ့ ရမ္းကားမႈဟာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို သာမက ရွစ္ေလးလံုးအေရးေတာ္ပံုကစတဲ့ ေတာ္လွန္ေရး အင္အားစုကို ေစာ္ကားတာ၊ စမ္းသပ္ၾကည့္တာ၊ သူမ်ား ၀င္ဆန္႔ႏိုင္မလားဆိုၿပီး တိုးၾကည့္တာ အေသအခ်ာပါ။ ဒါ့ေၾကာင့္ အယဥ္ေက်းဆံုး စကားလံုးနဲ႔ က်မ တုန္႔ျပန္ရမယ္ဆိုရင္ ဒူးေနရာဒူး၊ ေတာ္ေနရာေတာ္၊ တန္ရာတန္ရာ ေ၀ဖန္ပါလို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္ ေျပာရလဲ ဆိုရင္ ၁၉၈၈ မွာ ေမာင္လြဏ္းေဆြ ၁၈ ႏွစ္ အ႐ြယ္ပါ၊ ျဖဴစင္တဲ့ လူငယ္အ႐ြယ္မဟုတ္ မခံတဲ့လူငယ္အ႐ြယ္ အဲဒီအ႐ြယ္မွာ၊ ရွစ္ေလးလံုး အေရးေတာ္ပံုႀကီး ျဖစ္တာ သူဘယ္ေနရာမွာမွ မပါခဲ့ပါဘူး။ ၈၉ မွာ က်မေထာင္ထဲေရာက္ ၿပီးပါၿပီ ေမာင္လြဏ္းေဆြထက္ က်မ ၂ ႏွစ္ငယ္ပါတယ္။

၁၉၉၆ မွာ ေက်ာင္းသားေတြက ေက်ာင္းသားသမဂၢ ေတာင္းဆိုလို႔ မီးသတ္ပိုက္နဲ႔ထိုး အေမွာင္ခ် ရိုက္နွက္ၿပီး ေထာင္ထဲထဲ့တဲ့ အခ်ိန္မွာ ေမာင္လြဏ္းေဆြ ေဆးတကၠသိုလ္မွာပါ။ သူဘယ္ေနရာမွာမွ မပါခဲ့ျပန္ပါဘူး။ က်မေထာင္ထပ္က်ပါတယ္။ က်မ ၁၀ တန္းနဲ႔ ေက်ာင္းက ရာသက္ပန္ထုတ္လို႔ ၁၀ တန္းစာေမးပြဲကို အျပင္ကေျဖခဲ့ ရပါတယ္။ ျပည္ပ ထြက္လာေတာ့ လည္း ေတာ္လွန္ေရးနဲ႔ ဘာမွ မဆက္စပ္တဲ့ကိစၥနဲ႔ ထြက္အလာ မဲေဆာက္ေဒသရဲ့ ထံုးစံ
အရ ျပည္တြင္းမွာ ကဗ်ာေလးတစ္ပုဒ္ေလာက္ ေပါက္လည္း တကယ့္စာေပသမားႀကီးပမာ ႀကိဳဆို ေနရာေပးတက္တဲ့ အသိုင္းအ၀န္းတစ္ခု ရွိေနေလေတာ့ ထမင္းမငတ္ဘူးေပါ့။ ထမင္းမငတ္ရာက ထမင္း၀လာေတာ့ လူပါးေလးပါ၀ ခ်င္လာေတာ့တာပါပဲ။ အဲလိုေျပာေတာ့ ေတာ္လွန္ေရးမွာ မေပးဆပ္သူ မပါ၀င္သူက စာေပမေ၀ဖန္ရဖူးလားလို႔ ေစာဒကတက္စရာရွိပါ
တယ္။ ေ၀ဖန္ေရးဟာ ေစာ္ကားေရး မဟုတ္ပါဘူး။ သူ႔အေရးအသားေတြ ဘယ္လိုဖတ္ဖတ္ တခ်ဳိ႕ဟာ ဘာသမိုင္းမွမသိ ဘာမွ လက္ေတြ႕မႀကံဳဖူး မေတြ႕ဖူးတာေတြ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔တကြ NLD ရဲ့ ဘယ္လို အၾကတ္အတည္းမ်ိဳးနဲ႔ ရင္ဆိုင္ လုပ္ေနရ တာေတြ ဗဟုသုတ (အသိတရား) ဘာမွမရွိပဲ ေရးထားေတာ့ လက္ေတြ႕ ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ့
ရတဲ့ က်မတို႔က ဟားမိတာေတြ ဟာ ဒီေကာင္ မိုက္ရိုင္းလွခ်ည္လားလို႔ ၾသခ်ရတာေတြ ေတြ႕လာရပါတယ္။

တေလာကပဲ စာေပနယ္ထဲက ဆရာစိုးေနလင္းက သူ႔ကို နာမည္မထဲ့ပဲ ဆံုးမခဲ့ပါေသးတယ္။ ဘယ္သူ႔ကိုေရးတယ္ဆိုတာ လူမွန္ရင္ သူသိပါလိမ့္မယ္။ အဲဒီေတာ့ က်မေမးခ်င္တယ္ သူ႔ရဲ့ ေဒ၀ဒတ္ ဉာဏ္ တိုက္ကြက္ကိုထား၊ (၁) ေထာက္လွန္းေရးနဲ႔ လက္နက္ကိုင္ေတြ ရွိေနတဲ့ ေနရာကို ေန႔စဥ္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ရင္ဆိုင္ၿပီး ႏိုင္ငံေရးစကားေတြ ေျပာဖူးလား၊ ေျပာရဲလား (က်မတို႔ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေထာက္လွန္ေရးနဲ႔ စိန္ေျပးလိုက္တမ္းကစားသလို က်င္လည္ ခဲ့ရတယ္) (၂) ရိုက္သတ္မယ္၊ ပစ္သတ္မယ္ သိသိနဲ႔ အာဏာပိုင္ေ႐ွ႕မွာ စစ္တပ္နားမွာ တရားေဟာဖူးသလား က်မတို႔ဂြတ္တလိပ္လမ္းဆံုမွာ နံပါတ္တုတ္နဲ႔ အရိုက္ခံခဲ့ရတယ္။ စစ္ကားနဲ႔ လိုက္တိုက္တာခံခဲ့ရတယ္။ (၃) အသက္ေသမယ္ ေထာင္ထဲ ခုနာရီပိုင္းအတြင္း ေရာက္မယ္ဆိုတာ သိသိႀကီးနဲ႔ ဆႏၵျပဖူးသလား (၄) ယုတ္စြအဆံုး ကိုယ္လုပ္ေနတဲ့ စာေပ့ေရးရာနဲ႔ေတာင္ စစ္အုပ္စုကို ေ၀ဖန္စာ ေရးဖူးသလား၊ အဲဒီလို မေက်ာ္ျဖတ္ခဲ့ေစဦး မေတာ္တဆ ခလုပ္တိုက္လို႔ေတာင္ ေထာင္ထဲေရာက္ဖူးရင္ က်မ ေအာ္ မေတာ္တဆလည္း
ေတာ္ပါေသးတယ္လို႔ ယူဆေပးလို႔ရပါတယ္။ အဲဒီလို ေပးဆပ္မႈကလည္းမရွိ ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ့တဲ့ သမိုင္းေၾကာင္းကလည္းမရွိ ေပၚပ်ဴလာျဖစ္ႏိုးနဲ႔ ေရးခ်င္တာကိုေရး ေျပာခ်င္တာကို ေျပာေနတာကို ေအာက္ပိုင္း ပ်က္လံုးပ်က္တဲ့ လူရြင္ေတာ္ကို ညံ့တဲ့ ပရိတ္သတ္က အူတက္ေအာင္ရီၿပီး အားေပးေနေပမဲ့ အၾကားမေတာ္ အျမင္မေတာ္တာကို ဆံုးမဖို႔ က်မတို႔မွာ တာ၀န္ရွိပါတယ္။

က်မတို႔ ေထာင္ထဲမွာတခ်ဳိ႕ ၀ါဒါမေတြက က်မတို႔ပုဒ္မနဲ႔ လုပ္ရပ္ေၾကာင့္ ရာဇ၀တ္သားေတြနဲ႔ က်မတို႔ကို သီးျခားထားၿပီး ေလးစားမႈေတြနဲ႔ ဆက္ဆံတဲ့အခါ တာတီးဒီ ပုဒ္မနဲ႔ ေထာင္က်တဲ့ အက်င့္ပ်က္ မိန္းကေလးတဦးက က်မတို႔ကို ပုခုံးခ်င္းယွဥ္ခ်င္ လာပါတယ္။ က်မတို႔ သီးသန္႔တိုက္မွာ ေနေနရတာကိုက သူတို႔က မိလႅာခ်ေပးေနရတယ္ဆိုၿပီး က်မတို႔ ၅ ည ေတြၾကားထဲ ရန္တိုက္ ၅ ညေတြစကားကို ၀ါဒါမေတြကို အဂၤလိပ္ေခတ္ ပုလိပ္ေခြးလို ဖား၊ ခြ်န္ အဲလိုေတြလုပ္ေတာ့ က်မ အဲဒီ့ တာတီးဒီ ေကာင္မေလးကို မတူရင္မတုနဲ႔ (၁၀)
နွစ္
ႀကိဳးစားလိုက္ဦးလို႔ ေျပာလိုက္ပါတယ္။ ဒါ ခုခ်ိန္မွာ ျပန္ေတြးမိေတာ့ ကိုလြဏ္းေဆြက ၁၀ ႏွစ္ေလာက္ႀကိဳးစားျပရင္ေတာင္ ခုလို စိတ္ေစတနာညံ့ပံုမ်ိဳးနဲ႔ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္မေျပာနဲ႔ က်မကိုေတာင္ ပုခုံးခ်င္းယွဥ္လို႔ မရဘူးလို႔ အတိအလင္း ေျပာခ်င္ပါတယ္။

အဲဒီလိုေျပာလို႔ ေနာက္မွႏိုင္ငံေရးလုပ္တဲ့ သူေတြ၊ ခုမွ ပါ၀င္လာခ်င္တဲ့သူေတြကို အရင့္အရင္ လုပ္ခဲ့သူေတြက ႏွိမ္တယ္၊ ခ်ိဳးတယ္၊ သူတို႔ေလးေတြ ဘယ္လိုတက္တက္ႂကြႂကြ ပါလာႏိုင္ပါ့ မလဲ မေျပာသင့္ဘူး၊ ဘာညာ ေျပာလာပါမယ္။ စုစုေႏြးနဲ႔ ျဖဴျဖဴသင္းက ျမန္မာ့ဒီမိုကေရစီ အင္အားစုရဲ့ ျပယုဂ္တခုျဖစ္လာတာ သူတို႔ စိတ္ေစတနာနဲ႔ ႀကိဳးစားလုပ္ လို႔ပါ။ ၈၈မ်ိဳးဆက္ ပါလို႔ ့သူတို႔မေျပာဘူး။ ၈၈ အေရးေတာ္ပံုမွာ ဘယ္ေနရာ ဘယ္ေဒါင့္ကရယ္လို႔ သူတို႔မေျပာဘူး။ သူတို႔ စတင္၀င္ေရာက္လုပ္ကိုင္ ကတည္းကိုကာ ေစတနာေဇာ ရွိခဲ့လို႔ သူရဲေကာင္းမေလးေတြ ျဖစ္ခဲ့တာပါ။ ဒါကိုၾကည့္ရင္ အခ်ိန္ကာလနဲ႔ ေက်ာ္ျဖတ္မႈက ရွိဖို႔ လိုအပ္ေပမဲ့ စိတ္ရင္းေစတနာကလည္း အခရာပါပဲ။ အကယ္၍သာ သူဟာ
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔ NLD ကို ေစတနာ႐ွိတယ္၊ ျပည္သူအေပၚလည္း ေစတနာမွန္တယ္ ဆိုရင္ NLD E-mail ေတြ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ တိုက္ရိုက္ဖတ္ႏိုင္မဲ့ NLD- သတင္းျပန္ၾကားေရးဌာနေတြ ရွိၿပီးသားပဲ။ ေထာက္ျပ ေ၀ဖန္သံုးသပ္ၿပီး အားနည္းခ်က္ အားသာခ်က္ကို ေပးပို႔လို႔ရပါတယ္။ ေတာ္လွန္ေရးရွည္ၾကာေနလို႔ တပ္ဦးပါတီကို အားမလို အားမရ ျဖစ္ေနၾကခ်ိန္မွာ အခြ်န္နဲ႔ လိုက္မေပးလိုက္တာကိုက ညစ္ႏြမ္းတဲ့ ျပယုဂ္ပါပဲ။

ေနာက္ဆံုးပိုဒ္ (၇) မွာ အဖ်ား႐ႉးသြားတာကိုၾကည့္ရင္ ကိုလြဏ္းေဆြကိုယ္တိုင္ ဘာအိုင္ဒီယာမွ မရွိတာ အေသအခ်ာပါ။ ကိုလြဏ္းေဆြကို ဆရာမႀကီးဆိပ္ကမ္းေဒၚစန္းစန္း ပင့္ဖိတ္မႈ ေဆာ္ၾသေခၚေဆာင္မႈေၾကာင့္ က်မတို႔နဲ႔ ကာလတခု မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ထိုင္ၿပီး ႏိုင္ငံေရးေတြ တိုင္းျပည္နဲ႔ ေခါင္းေဆာင္ေတြရဲ့ လိုအပ္ခ်က္ေတြ အားနည္းအားသာခ်က္ေတြ ေဆြးေႏြးၾက တာ က်မတို႔ထက္ အစဥ္အလာႀကီးတဲ့ ေနာင္ေတာ္ေတြရဲ့ ယူအဆေရးရာ ေဆြးေႏြးေနမႈ ေတြကို သံေယာက္လိုက္အတုခိုးျပီး အဆိုးျမင္၀ါဒနဲ႔ ဒီလို ရန္သူ႔ အႀကိဳက္ ေလာ္ဘီ လုပ္ေနႏိုင္တာကိုက က်မတို႔ ဘက္ေ႐ြးမွားခဲ့တာပါပဲ။

တရက္မွာ က်မတို ့ထက္အစဥ္အလာႀကီးတဲ့ လက္ေတြ ့တိုက္ပြဲ၀င္ေနတဲ့ ေနာင္ေတာ္တခ်ိဳ႕နဲ႔ က်မစကားေျပာျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ေယာက္က ေျပာတယ္ ဒီလိုေရးေနတာ တို႔တေတြမွာ တာ၀န္ရွိတယ္တဲ့။ က်မကလည္း ၀င္ေျပာလိုက္တယ္၊ က်မနဲ႔တြဲၿပီး အင္တာဗ်ဴးတခု တက္ဖူးေတာ့ ျမန္မာျပည္ထဲက လူေတြက က်မနဲ႔ တစုတည္းလားဆိုလို႔ က်မအေတာ္ရွင္းယူ
ေနရတယ္၊ အကိုတို႔ ေျပာၾကပါဦးလို႔ ေျပာမိတဲ့အခါ ေနာက္ထပ္ အကိုတစ္ေယာက္က ကိုလြဏ္းေဆြကို ေျပာလို႔ရမယ္လို႔ ေတြးတာကိုက ခင္ဗ်ားတို႔ အမွားဗ်တဲ့။ ဟာ ဟုတ္တာေပါ့။ ဒီလူက အက္စစ္ ေဆာင္းပါးမွာထဲက က်မနဲ႔ အေတာ္ အတိုက္အခံျဖစ္ခဲ့ရတာပဲ သူက စာေပမူ၀ါဒလို႔ ေျပာတယ္ဗ်ဆိုေတာ့၊ စာေပမူ၀ါဒ ဆိုလို႔ အဲဒီ့တုန္းက က်မအက္စစ္ကို ျဖဳတ္ခိုင္းခဲ့တာ ကိုလြဏ္းေဆြက ျဖဳတ္မေပးႏိုင္ဘူး ဒါစာေပးအခြင့္အေရးလို႔ ဆိုခဲ့ေပမဲ့ အဲဒီတုန္းက အက္စစ္ဟာ သူမဟုတ္ဘူးျငင္းခဲ့လို႔ က်မမေျပာျဖစ္ခဲ့တာ တခုေျပာျပပါမယ္။
နိုက္တင္ေဂးမွာလည္း သူအယ္ဒီတာပဲ၊ အဖြဲ႕၀င္လား၊ အခ်ဳပ္လား က်မေသခ်ာမသိဘူး။ အဲဒီ့ဂ်ာနယ္ကို ၂၀၀၆- ၇ ေလာက္မွာ က်မ စာမူေတြပို႔ ပါတယ္ က်မစာမူကို ကိုလြဏ္းေဆြဆီ က်မပို႔ေပးပါတယ္။ အေ႐ြးခံရပါတယ္။ ထဲ့သြင္း ေဖၚျပတာေတြရွိပါတယ္။ တေန႔မွာ က်မပို႔ထားတဲ့ ႏိုင္ငံမဲ့ရဲ့ မီးဖြါးျခင္းဆိုတဲ့ က်မကိုယ္တိုင္ မဲေဆာက္ေဆးရံုေပၚမွာ ဗိုက္နာ
ေနစဥ္ ထိုင္း နာ(စ္) ေတြရဲ့ ျပဳမူဆက္ဆံပံုေတြ၊ က်မ ေဘးက ဗိုက္နာလို႔ ေအာ္ေနသူကို ထိုင္းေဆးရံုတာ၀န္က် နာ့(စ္) က ပါးစပ္ကို ေပတံနဲ႔ ႐ိုက္တာေတြကို က်မက မီးဖြါးႏိုင္ဖို႔ ေသမင္းနဲ႔ စစ္ခင္းေနခ်ိန္မွာ ႏိုင္ငံမဲ့ ျဖစ္ေနတဲ့က်မတို႔ ဘ၀ကို သရုပ္ေဖၚထားတဲ့ ေဆာင္းပါးကို ကိုလြဏ္းေဆြဆီ ပို႔ပါတယ္။ တလေလာက္ၾကာေတာ့ က်မေဆာင္းပါးကို သူေ႐ြးခ်ယ္
လိုက္တယ္ အၿပီးသတ္ေနၿပီမို႔ ပါလာေတာ့ စာမူခ လာယူေပါ့။ စာမူခ က ၃၀၀ ဘတ္ပါ။ အဲဒီလိုနဲ႔ အဲဒီအပတ္ရဲ့ ႏိုင္တင္ေဂး ဂ်ာနယ္ ထြက္လာပါတယ္။ အယ္ဒီတာ ကိုလြဏ္းေဆြ ေရြးခ်ယ္ၿပီးၿပီျဖစ္တဲ့ က်မရဲ့ ႏိုင္ငံမဲ့ရဲ့ မီးဖြါးျခင္း စာမူပါမလာပါဘူး။ ကိုလြဏ္းေဆြကို က်မ ေမးလိုက္ပါတယ္။ အဲဒီ့အခါ စာေပရဲ့မူ၀ါဒကို အသက္နဲ႔ ကာကြယ္မယ္ဆိုတဲ့ အယ္ဒီတာ ကိုလြဏ္းေဆြက မေ႐ႊစင္ရဲ့ ေဆာင္းပါးကို ေဒါက္တာစင္သီတာေမာင္က ျဖဳတ္ခိုင္းပါတယ္တဲ့ ျဖဳတ္ခိုင္းရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းက ေဆးခန္းကို ထိခိုက္မွာစိုးလို႔တဲ့ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုရင္ မဲေဆာက္ေဆးရံုေပၚက မတရားမႈကို က်မက ေရးထားလို႔တဲ့ေလ။ ကဲ စာဖတ္ပရိတ္သတ္ ဒီေလာက္ဆိုစဥ္းစားႏိုင္ပါၿပီ ေဒါက္တာစင္သီတာေမာင္က ျဖဳတ္ခိုင္းလို႔ အယ္ဒီတာ လြဏ္းေဆြက က်မစာမူကို ျဖဴတ္ေပးရတယ္ဆိုရင္ ဘယ္မွာလဲ စာေပမူ၀ါဒ။ မဲေဆာက္လို ေဒသမွာေတာင္ ဆင္ဆာကိုေတာင္ မေက်ာ္လြားရဲတဲ့ ေဒါက္တာအယ္ဒီတာ တစ္ေယာက္က က်မတို႔တေတြ အသက္နဲ႔ ဘ၀နဲ႔ အခ်ိန္ေတြ ေျမာက္မ်ားစြာနဲ႔ ေပးဆပ္တိုက္ပြဲ ၀င္ေနရတဲ့ ေတာ္လွန္ေရးမွာ ဘာေတြမ်ား ၫြန္ႀကားခ်င္ရတာလဲ။ ကိုယ့္ေနရာ ကိုယ္ေနပါလို႔ပဲ အဆံုးသတ္ေျပာပါရေစ။ စာဖတ္ပရိတ္သတ္ သတိအထူးထားေစ့ခ်င္တာက သူ႔ဘေလာ့ကို လူေတြ ၀ိုင္းၾကည့္၊ ၀င္ဆဲ ပြက္ေလာရိုက္ေနတာကို သူက တကယ့္ကို ႏိုင္ငံေရးလို႔ ထင္ေနတာမို႔ အကုသိုလ္ကင္းေ၀းလိုရင္ ကိုယ့္အလုပ္ေတြ အခ်ိန္မဖင့္ေစလိုရင္ ကိုလြဏ္းေဆြ ဘေလာ့ကို မၾကည့္ျဖစ္တဲ့ နည္းနဲ႔ ေရွာင္ဖို႔က်ဥ္ဖို႔ ဆႏၵတူသူေတြကိုသာ တိုက္တြန္း လိုက္ပါတယ္။

မည္သူမဆို နာမည္ရင္းနဲ႔ ေ၀ဖန္သံုးသပ္ႏိုင္ပါတယ္။
အိေ႐ႊစင္ၫြန္႔

No comments: