အခုတေလာ မိုးမခမွာ လူဖတ္အမ်ားဆုံး ပို႔စ္တခုကေတာ့ နမ္းရမည့္ ဇာတ္ဝင္ခန္းေၾကာင့္ ႐ုပ္႐ွင္ဇာတ္ကား တခုကို သက္မြန္ျမင့္ လက္လႊတ္ရဖြယ္႐ွိ ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္နဲ႔ သတင္းတပုဒ္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ နည္းတူ က်ဳပ္ကလည္း စိတ္ဝင္စားသလိုလို ႐ွိေတာ့ ဖတ္မိ ပါတယ္။ ဖတ္မိေတာ့ မေကာင္းသတင္း ျဖစ္ေနတယ္။ လူေတြမ်ား အေတာ္အညွီႀကိဳက္တာပဲလို႔ စိတ္ထဲ ေတြးမိလိုက္တယ္။
႐ွိေစ။ ဒီေန႔ေခတ္ျမန္မာျပည္ကို လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ဒီမိုကေရစီ ဒီမိုကေရစီနဲ႔ ပါးစပ္က ျမႈပ္ထြက္မတတ္ တစီစီ ျဖစ္ေနၾကတယ္။ ဒါကို အခြင့္ေကာင္းယူသူကယူ၊ က်ားေခ်ာင္း ေခ်ာင္းသူကေခ်ာင္း၊ ဆင္ႀကံ ႀကံသူက ႀကံေပါ့။ ႐ွိေစ ဘယ္သူေတြ ဘာေတြဘာ ေခ်ာင္းဘယ္လို ႀကံၾကပါေစ။
ေျပာရမွာေတာ့ အားနာစရာပါပဲ။ ဖတ္ရတဲ့ သတင္းက ဝမ္းနည္း ဝမ္းသာလို႔ ဆိုရမလားပဲ။ အထက္မွာ ျပခဲ့သလိုပဲ နမ္းခံရမည့္ ဇာတ္ဝင္ခန္းေၾကာင့္ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားတခုကို သက္မြန္ျမင့္ လက္လႊတ္ရဖြယ္႐ွိတဲ့ ဆိုတဲ့ သတင္းဟာ တကယ္လို႔မ်ား ဒီဇာတ္ကား က တကယ္ဒီလိုအခန္းပါသြားရင္ ျမန္မာျပည္သူေတြ မတုပသင့္တဲ့ အတုယူမႈေတြ မ်ားျပားလာေတာ့မယ္၊ ၿပီးေတာ့ လူငယ္ပုိင္း ျမန္မာ့႐ုပ္႐ွင္ေလာကသားေတြ အတြက္ တေျဖာင့္ႀကီး လမ္းလြဲလိုက္လာၾကမယ္။ တခါ သ႐ုပ္ေဆာင္ သက္မြန္ျမင့္အတြက္ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကား အေတာ္မ်ားမ်ား လက္လႊတ္ဆုံး႐ႈံးရမယ့္ အျဖစ္ေတြဟာ ဝမ္းနည္းေတြပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ျမန္မာ့အမ်ဳိးေကာင္းသမီး ပီပီ ဒီလိုဇာတ္ဝင္ခန္းမ်ဳိးကို ျငင္းပယ္တဲ့ အတြက္ က်ဳပ္တို႔အေနနဲ႔ ၾကားရတာ၊ ဖတ္ရတာ၊ သိရတာ ဝမ္းသာတယ္၊ ခ်ီးက်ဴးတယ္၊ ေထာက္ခံတယ္၊ ဂုဏ္လည္း ယူပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဝမ္းသာစရာသတင္းလို႔ ပလႅင္ခံခဲ့တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီဇာတ္ကားကို ႐ိုက္မယ့္ ဒါ႐ိုက္တာက ဘယ္သူလဲလို႔ စိတ္ဝင္စားလို႔ ၾကည့္မိျပန္ေတာ့ ေဟာေတြ႕ၿပီ ဝိုင္းဆိုပဲ။ ေအာ္ဒါ႐ိုက္တာဝိုင္း၊ သ႐ုပ္ေဆာင္အိုႀကီးဝိုင္း ဒီမိုကေရစီေခတ္မွာ အစြမ္းကုန္ ပြင့္လင္းေတာ့မယ့္ေပါ့ေလ။ ဒီလို အခန္း မပါပဲနဲ႔ ဇာတ္ကားေကာင္း တ ကားျဖစ္ေအာင္ မ႐ိုက္ဘူး။ ဒီလို ယူဆရင္ အရင္က႐ိုက္ခဲ့တဲ့ ဇာတ္ကား ေတြ ဇာတ္ကားေကာင္းေတြ မျဖစ္ခဲ့ဘူးေပါ့။ “Sexy Dance ကခုိင္းတာ။ မလုပ္လုိ႔ မရဘူး ဆုိလုိ႔ ရုိက္ခ့ဲတယ္။ ပရိသတ္ေတြက သူ႔ကုိ မေျပာဘူး။ သက္မြန္ကုိပဲ ၀ုိင္းၿပီး ေျပာၾကတာေလ” ဒီစကားကို နားေထာင္ၿပီး ကိုယ့္သမီး ကိုယ့္ႏွမလို ကိုယ္ျခင္းစာၿပီး ဒီလို ကာယကံ႐ွင္ မလုပ္ခ်င္တဲ့ ဟာမ်ဳိးကို အတင္းအၾကပ္ မခိုင္းသင့္ပါဘူး။
ဝိုင္းတုိ႔ရဲ႕ ႐ုပ္ရွင္ေလာကကို ကိုယ္သိသေလာက္ နည္းနည္း ေဝဘန္ၾကည့္မယ္။ ဟိုေ႐ွးက ႐ိုက္တဲ့ ဇာတ္ကားေတြ အေတာ္မ်ားမ်ား ၾကည့္ျဖစ္တယ္ဗ်။ ေက်ာ္ဟိန္းတို႔ ေက်ာ္သူတို႔ ေက်ာ္ရဲေအာင္တို႔ ေခတ္အထိပဲ ဒီ့ေနာက္ပိုင္း ႐ုပ္႐ွင္ဇာတ္ကားေတြ ဗီဒီယိုေတြက ေတာ့ တကယ္ပါပဲ။ ဘာစိတ္ဝင္စားစရာမွ မ႐ွိသလို၊ အႏွစ္သာရလည္းမရွိ၊ ႐ိုက္ခ်က္ကဖ်င္း ပ်င္းစရာေတာ္ေတာ္ေကာင္းပါတယ္။ အဲဒီကတည္းကေန ျမန္မာ့ကား ေတြကို မငွါးေတာ့ဘူး။ ျမန္မာ့႐ုပ္႐ွင္ကားေတြလည္း မၾကည့္ျဖစ္ေတာ့ဘူး။ သူ႔အရပ္နဲ႔ သူဇာတ္က ေတာ့ ႐ွိမွာေပါ့ေလ။ အခုေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ ေဘးနားက စကားေျပာသံၾကားရတာကိုပဲ နားကေလာလြန္းလို႔။ ၾကည့္ဖို႔ဆို ေဝလာ ေဝး။ ေဖ့ဘုတ္ေတြ၊ ဘေလာ့ဂ္ေတြမွာ ပလူပ်ံလို႔ ၾကားရတဲ့ သတင္းေတြ ၾကည့္မိလိုက္တဲ့ သတင္းေတြက စိတ္ပ်က္စရာ။
က်ဳပ္တို႔ ခံယူထားတာ ႐ုပ္ရွင္ေလာကသားေတြဟာ အမ်ားျပည္သူရဲ႕ အေ႐ွ႕ေဆာင္လမ္းျပတဲ့ လူသားထဲက လူသားတခ်ဳိ႕လို႔ ခံယူ ထားတာဗ်။ ဗီဒီယိုေတြ ႐ုပ္ရွင္ေတြၾကည့္ ျပည္သူေတြက လိုက္ၿပီး အတုယူတတ္ၾကတယ္ ဗ်၊ အတုခိုးတတ္ၾကတယ္ဗ်။ ဘယ္ ေလာက္ ထင္႐ွားသလဲဆိုရင္ တ႐ုတ္ကား၊ ဂ်ပန္ကား၊ ကိုရီးယား ဇာတ္ကားေတြကိုၾကည့္ၿပီး ဆင္တာ ယင္တာ၊ ထုံးတာ ဖြဲ႕တာ၊ ျခယ္တာ သတာေတြဟာ တ႐ုတ္၊ ဂ်ပန္၊ ကိုရီးယား စတိုင္ေတြျဖစ္လာတယ္။ ၿမိဳ႕ေနလူတင္ဟုတ္လားဆိုေတာ့ မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ဟိုး ဇနပုဒ္က အပ်ဳိလူပ်ဳိေတြေတာင္ မိုးႀကိဳးပစ္ခံထားတဲ့ ဆံပင္ပုံေတြ၊ ႏုိင္ငံျခား ေသြးစုပ္ဖုတ္ေကာင္ ဇာတ္ကားေတြထဲက မ်က္ႏွား ေဖြးေဖြး မ်က္ကြင္းညိဳညိဳေတြ ျဖစ္လာတယ္။ လူႀကီးသူမေတြနဲ႔ ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈကို ျမတ္ႏိုးသူေတြ အတြက္ တကယ္ မ်က္စိ ကေလာစရာပဲ။ တူသလားဆိုေတာ့ ဘယ္ဟုတ္မလဲ ႏြားခ်ီးလူးဟာ ႏြားခ်ီးလူးပဲ။ အတု ယူလြယ္တဲ့ သေဘာကို ေျပာတာပါ။
ျပည္သူလူထုက ဒီလိုအတုယူတတ္ၾကတယ္ဆိုတာ ဒီ႐ုပ္ရွင္ေလာကသားေတြ မသိမဟုတ္ သိၾကမွာပဲ။ သိတယ္ဆိုရင္လည္း ကိုယ့္ ယဥ္ေက်းမႈေတြ ထြန္းကားလာေအာင္၊ ျပည္သူေတြ အတုယူစရာျဖစ္ေအာင္ ဝတ္ၾက၊ စားၾက၊ ဆင္ၾက ယင္ၾက၊ ထုံးၾက၊ ဖြဲ႕ၾက၊ ျခယ္ၾက သၾကဖို႔ လိုပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ မထင္နဲ႔ဗ်ဳိ႕။ HIV/ AIDS ထက္ဆိုး ေသးတယ္။ အဲဒီေရာဂါက ကိုယ္တိုင္လုပ္မွ ခံၾကရ တာမ်ားတယ္။ အခုဟာက ႐ုပ္ရွင္ေလာကသား လက္တဆုပ္စာကေလးက မဆင္မျခင္ ဟုတ္လွၿပီအထင္နဲ႔ လုပ္လိုက္ၿပီ ဆိုတာနဲ႔ ၿမိဳ႕ေနျပည္သူ စလိုက္တာ ေတာေျချပည္သူအဆုံး တတိုင္းလုံး တျပည္လုံး ပ်က္ေတာ့ တာပဲ။ အတုိအျပတ္၊ အေဖာ္အခြြ်တ္၊ အခြဲ အကြဲေတြ မိဘက သားသမီးကိုေတာင္ မၾကည့္ရဲေအာင္ပဲ။ အစ္ကိုက ညီမကိုေတာင္ မၾကည့္ရဲေအာင္ပါပဲ။ တပ်က္ပ်က္နဲ႔ ေသြး ထြက္ခဲ့တာ အခုဆိုရင္ ျမန္မာ့ယဥ္ေက်းမႈက တကယ့္လူနာႀကီးအျဖစ္ ခြ်တ္ၿခဳံက်လာခဲ့ၿပီ။ ၿပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္က သႀကၤန္ကိုပဲ ေျပးၾကည့္ လိုက္ပါေတာ့။
ဒါဟာ ေခတ္ကို အေၾကာင္းျပၿပီး ကိုယ္က်ဳိး႐ွာတာပဲ။ ဆင္ႀကံႀကံတာပဲလို႔ ယူဆတယ္။ မဟုတ္ရင္လည္း တလြဲ ဆံပင္ေကာင္းတာပဲ။ ေျပာင္းလဲတာနဲ႔ တိုးတက္တာကို မကြဲျပားေသးတဲ့ သေဘာပဲ။ ေျပာင္းလဲတယ္ဆိုတာက ေနရင္း ထိုင္ရင္း စားရင္းေသာက္ရင္း လုပ္ ရင္းကိုင္ရင္း ဘာသိဘာသာ ေရစီးေၾကာင္းလိုက္ၿပီး ေျပာင္းလြဲသြား တာ တိုးတက္တယ္ဆိုတာက ကိုယ့္ယဥ္ေက်းမႈကို ဘယ္ ေလာက္ အဆင့္အတန္းျမင့္ေအာင္ လုပ္ႏုိင္ခဲ့သလဲ၊ ကိုယ့္ယဥ္ေက်းမႈ မပ်က္မစီးရေအာင္ ဘယ္ေလာက္ ထိန္းထားႏိုင္ခဲ့လဲ။ ကိုယ့္ ယဥ္ေက်းမႈကို ကမၻာက ဘယ္ ေလာက္ စိတ္ဝင္စားသလဲ။ မျပည့္ဝေသးတဲ့ ကိုယ့္ယဥ္ေက်းမႈ ဘယ္ေလာက္ ျဖည့္တင္းႏုိင္ခဲ့သလဲ ပ်က္ေနတဲ့ ကိုယ့္ယဥ္ေက်းမႈကို ဘယ္ေလာက္ ဖာေထးႏိုင္ခဲ့သလဲ။ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ကိုၾကည့္ကိုပဲ ၾကည့္ရပါတယ္။
ဒီေတာ့ ဒီအညွီဇာတ္ကား႐ိုက္မယ့္ ဒါ႐ိုက္တာ ဝိုင္းေရာ ႐ုပ္ရွင္အစည္းအ႐ုံးဥကၠ႒ကို ျမန္မာ့လူမႈအသိုင္းအဝိုင္း ကို ရည္႐ြယ္ခ်က္႐ွိ႐ွိ ဖ်က္ဆီးမလား။ ထိမ္းသိမ္းမလား။ ဒီလိုအခန္းပါမွာ ဒီဇာတ္ကားက ေကာင္းမယ္ဆိုရင္ ဒီဇာတ္ကားကို ၾကည့္မယ့္သူေတြကလည္း ဘာေတြလည္း ဆိုတာ ႐ွင္းပါတယ္။ ႐ွင္း႐ွင္းေျပာရရင္ဗ်ာ ဒီအခန္း ကို ဖ်က္လို႔ လုံးဝမျဖစ္ဘူးဆိုတဲ့ ဝိုင္းကိုလည္း လုံးဝကန္႔ကြက္ ပါတယ္။ ဒီလိုအခန္းမ်ဳိးကို ခြင့္ျပဳမယ္ဆိုရင္ ျမန္မာ့႐ုပ္႐ွင္အစည္းအ႐ုံးကို ဥကၠ႒ဇင္ဝိုင္းကိုေရာ ကန္႔ကြက္ပါတယ္။ သက္မြန္ျမင့္ရဲ႕ ျငင္းပယ္လိုက္တဲ့ ဆုံး ျဖတ္ခ်က္ကို အထူးေလးစားေၾကာင္း၊ ဂုဏ္ယူပါေၾကာင္း ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ဒီလိုျငင္းပယ္လို႔ ပရိတ္သတ္ မေလွ်ာ့ က်ပဲ ပိုၿပီးအားေပးလာမွာကိုလည္း သတင္းေပးခ်င္ပါတယ္။ ပရိတ္သတ္က လူယဥ္ေက်းေတြပါ။
No comments:
Post a Comment