ရတနာပုံမႏၱလ ပထမသာသနာပိုင္ ဆရာေတာ္ဦးေဇယ်ႏွင့္ သုဓမၼာဆရာေတာ္ ရွစ္ပါး၊ ပၪၥမသဂၤါယနာတင္ ဘဝသွ်င္မင္းတုံးမင္းတရားႀကီးဘုရား ထုတ္ျပန္ေတာ္မူအပ္ေသာ ဓမၼဝိနယ အမိန္႔ေတာ္ျပန္တန္းႀကီး


ရတနာပုံမႏၱလ ပထမသာသနာပိုင္ ဆရာေတာ္ဦးေဇယ်ႏွင့္ သုဓမၼာဆရာေတာ္ ရွစ္ပါး၊ ပၪၥမသဂၤါယနာတင္ ဘဝသွ်င္မင္းတုံးမင္းတရားႀကီးဘုရား ထုတ္ျပန္ေတာ္မူအပ္ေသာ အလဇၨီျခင္းရာ လကၡဏာအရ ေဖာ္ျပ၍ ၾသဝါဒေပးလိုက္ေသာ ဓမၼဝိနယ အမိန္႔ေတာ္ျပန္တန္းႀကီးကို ဗဟုသုတရေစရန္ ေဖာ္ျပလိုက္ပါသတည္း။

ဓမၼဝိနယ အမိန္႔ေတာ္ျပန္တန္းႀကီး

ဘုန္းေတာ္အလြန္ ႀကီးျမတ္ေတာ္မူလွေသာ ေရေျမ႕အရွင္ ဆဒၵန္ဆင္မင္းသခင္ ဆင္ျဖဴမ်ားရွင္ လက္နက္စၾကာသခင္ အသွ်င္ဘဝရွင္ မင္းတရားႀကီးဘုရား အမိန္႔ေတာ္ရွိသည္။ ငါအရွင္ ဧကရာဇ္မင္းျမတ္သည္ ကိုယ္က်ဳိးကိုယ္စီးပြားကိုသာငဲ့၍ မင္းအျဖစ္ကို ယူေတာ္မူသည္မဟုတ္။ ေဘးေလာင္းေတာ္ အဇါတသတ္မင္း၊ ကာလာေသာကမင္း၊ သီရိဓမၼာေသာကမင္းစေသာ သာသနာျပဳမင္းတို႔ကဲ့သုိ႔ ေရွးေရွးေသာ ကိုယ္ေတာ္အျဖစ္၌ မျပတ္ေလ့လာက်င့္ေဆာင္ေတာ္မူခဲ့ဘူးေသာ သမၼာဆႏၵေတာ္ အရင္းရွိသျဖင့္ သာသနာေတာ္ကို ခ်ီးျမွင့္ျပဳစုေတာ္ မူလိုသည္ႏွင့္အညီ က်င့္ေဆာင္ႏိုင္ခဲ့လွေသာ ရာဇဓမၼအေပါင္းတို႔ကို မတိမ္းမယိမ္းမလစ္မလပ္ေစရ က်င့္ေဆာင္ေတာ္မူ၍ ျမတ္ေသာတရား၌ တည္ေတာ္မူလွ်က္၊ မႉးေတာ္မတ္ေတာ္ မႈထမ္းရာထမ္းတို႔ကိုလည္း အေလာင္းေတာ္ မေဟာသဓာ၊ ဝိဓူရ၊ နႏၵိေသနစေသာ ေရွးမႉးေကာင္းမတ္ေကာင္းတို႔ကဲ့သို႔၊ ရာဇဓမၼ ေလာကအေၾကာင္းသုံးပါးတို႔၌ တည္ေစျခင္း။ မင္းမိဖုရား မင္းညီမင္းသားမွစ၍ ျပည္သူလူအေပါင္းတို႔ကိုလည္း ဒါနသီလစေသာ သူေတာ္ေကာင္းတရား၌ တည္ေစျခင္း၊ ရဟန္းေတာ္ တို႔ကိုလည္း ပါတိေမာက္ျပန္ျခင္း၊ ဥဘေတာဝိဘင္းေဆာင္ျခင္းစေသာ သာသနာေတာ္ျမတ္၏ မူလဘူတတရား ထင္ရွားရွိလွ်က္ ေမ့ေမ့ေလ်ာ့ေလ်ာ့ ျပဳၾကျခင္းေၾကာင့္ ယိုယြင္းတိမ္းျမဳပ္ရွိသည္ကို ဝိနည္းပညတ္ေတာ္ႏွင့္ညီေအာင္ အားထုတ္ေဆာင္႐ြက္ေစျခင္း။ အႏုဂၢဟ ႏွစ္ပါးျဖင့္ သာသနာေတာ္ကို အလြန္အၾကဴး ခ်ီးျမွင့္ေတာ္မူျခင္းစေသာ သာသနာေတာ္ စည္ပင္အံ့သည္ကို ရည္႐ြယ္ေတာ္မူလွ်က္ သာသနာႏုဂၢဟ ဓမၼရာဇာျဖစ္ေသာ မင္းအျဖစ္ကို ယူေတာ္မူသည္။                ။ သာသနာေတာ္ဆိုသည့္အရာသည္ ဝိနည္းတရားေတာ္ ထင္ရွားရွိသည့္အတိုင္း ရဟန္းေတာ္တို႔ ေကာင္းမြန္စြာ မက်င့္ေဆာင္က သာသနာေတာ္ၫႈိးႏြမ္းသည္။ တရားေတာ္ကို မက်င့္မေဆာင္ေသာ တေယာက္ေသာအလဇၨီသည္ အလဇၨီတေထာင္ကို ျဖစ္ေစ၍ သာသနာေတာ္ကို ဖ်က္ဆီးႏိုင္သည္။ သို႔သာသနာေတာ္ ၫႈိးႏြမ္းပ်က္စီးေၾကာင္းျဖစ္ေသာ အလဇၨီတို႔၏ အမူအက်င့္ဟု ဆိုအပ္ေသာ ေ႐ႊ- ေငြ- မာသက ကဟာပဏဟူေသာ နိႆဂၢိယဝတၳဳ၊ ပုလဲ၊ ပတၱျမား၊ ေၾကာင္မ်က္႐ြဲ၊ ခ႐ုသင္း၊ ေက်ာက္သလင္း၊ သႏၱာ၊ ပတၱျမားနီ၊ ပတၱျမားေျပာက္၊ စပါးမ်ဳိးခုႏွစ္ပါး၊ ကြ်န္မိန္းမ၊ ကြ်န္ေယာက်္ား၊ ကြ်ဲ၊ ႏြား၊ ေခြး၊ ဝက္၊ ၾကက္၊ ငွက္၊ လယ္ယာ၊ ပန္းအရာမ္ သစ္သီးအရာမ စေသာ ဒုကၠဋ္ဝတၳဳတို႔ကို ရွားမီးျခင္း၊ အနီး၌ထားသည္ကို သာယာျခင္း၊ သုိမွီးသိမ္းဆည္းျခင္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။      ။ နိႆဂၢိယဝတၳဳခ်င္းခ်င္းလဲလွယ္ ေရာင္းဝယ္ျခင္း။ နိႆဂၢိယဝတၳဳျဖင့္ ဒုကၠဋ္ဝတၳဳကို လဲလွယ္ေရာင္းဝယ္ျခင္း၊ နိႆဂၢိယဝတၳဳျဖင့္ ဆြန္းဆန္၊ ဖ်င္၊ ပုဆိုးစေသာ ကပၸိယဝတၳဳကို လဲလွယ္ေရာင္းဝယ္ျခင္း။ ဒုကၠဋ္ဝတၳဳ နိႆဂၢိယဝတၳဳ ကပၸိယဝတၳဳတို႔ကို လဲလွယ္ေရာင္းဝယ္ျခင္းစေသာ အလဇၨီဓမၼ။       ။ ရဟန္းတို႔ ပရိကၡရာကို ေရာင္းခ်၍ရေသာ ေ႐ႊ- ေငြစေသာ နိႆဂၢိယတို႔ကို ခံျခင္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။          ။ ရဟန္းတို႔ ကပၸိယ ပရိကၡာရာျဖင့္ ခဝါသည္စေသာ လူတို႔ထံ ကြမ္းအစ္၊ ထုံးဘူး၊ ကန္႔ကူပရပိုက္စေသာ ကပၸိယဝတၳဳကို ကိုယ္တုိင္လဲလွယ္ ေရာင္းဝယ္ျခင္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။    ။ ပန္းေပးျခင္း၊ သစ္သီးေပးျခင္း၊ ကသည္မႈန္႔၊ ေျမညက္၊ ဝါးဒန္ပူ၊ ေဆးေပးျခင္း၊ သလုံးျမင္းေခါင္းျဖင့္ ဒါယာတို႔ အေစအပါးကိုခံျခင္း၊ ဤရွစ္ပါးေသာ ကုလဒူသကအမႈကို ျပဳျခင္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။    ။ ဝါးေပးျခင္းစေသာ (၂၁) ပါးေသာ အေနသနတို႔၌ အက်ဳံးဝင္ေသာ လူတို႔ကို ထမင္းေကြ်းျခင္း မုန္႔ေပးျခင္း၊ ကြမ္းေဆးတည္ျခင္း။ ေနရာခင္း၍ အ႐ိုအေသျပဳျခင္း၊ ေဗဒင္ေဟာျခင္းစေသာ အလဇၨီဓမၼ။      ။ သက္ေမြးျခင္းတည္းဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ပညတ္ေတာ္မူအပ္ေသာ ေျခာက္ပါးေသာ သိကၡာပုဒ္ကို လြန္ၾကဴးျခင္း၊ အံ့ဘြယ္သရဲကို ျဖစ္ေစ၍ လာဘ္ကို ရွာမွီးျခင္း၊ ပစၥည္းရျခင္း၏ အေၾကာင္းကို ေျပာဆို၍ လာဘ္ကို ရွာမွီးျခင္း၊ ရအပ္ၿပီးေသာ အနည္းငယ္ေသာ လာဘ္ကိုေပးသျဖင့္ မရေသးေသာ မ်ားစြာေသာ လာဘ္ကို ေတာင့္တရွာမီွးျခင္းစေသာ ယုတ္မာေသာ သေဘာ၏ အစြမ္းျဖင့္ ျဖစ္ေသာ မိစၦာဇီဝဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။   ။ ဆင္စီးျမင္းစီးရထားစီးစေသာ မဂ္ဖိုလ္မွ ဘီလာျဖစ္ေသာ တိရစၦာနဝိဇၨာအတတ္မ်ဳိး၌ အက်ဴံးဝင္ေသာ ျပဒါးသတ္ျခင္း၊ ျပာခ်ျခင္း၊ ခဲေစျခင္းစသည္ကိုဆိုေသာ တိရစၦာနဝိဇၨာေလာကာယတက်မ္းကို ရဟန္းတို႔သင္လည္း မသင္အပ္။ သူတပါးကိုလည္း မေျပာအပ္။ ေၾကးေငြမပါ သစ္႐ြက္သစ္ျမစ္စေသာ ေဆးျဖင့္သာ ျပဳေသာ္လည္း ၎အတတ္တို႔ကို ေလ့လည္း မေလ့က်က္အပ္။ သူတပါးကိုလည္း မျပအပ္။ လုပ္လည္းမလုပ္အပ္။ ေလ့က်က္ျပသျပဳလုပ္ေသာ ရဟန္းတို႔သည္ ခြန္းတိုင္း- ခြန္းတိုင္း။ ပေယာဂတိုင္း- ပေယာဂတိုင္း ဒုကၠဋ္အာပတ္သင့္ျခင္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။      ။ ေငြႏွင့္ခဲေၾကးကိုစပ္၍ စတူအဂၢိရတ္ျပဳလုပ္သူတို႔သည္ လုပ္ေဆာင္ရန္ေငြကိုခံကတည္းကပင္ နိႆဂၢိပါစိတ္ အာပတ္သင့္သည္။ ခဲေၾကးကိုေငြႏွင့္စပ္၍ သုံးေသာအခါ ခိုးျခင္း (၂၅) ပါးတြင္ ေထယ်ာဝဟာရ၌ အက်ဳံးဝင္ေသာေၾကာင့္ ကုဋကဟာပဏာဝဟာရျဖင့္ ဆုံးျဖတ္အပ္သည္။ ေၾကးနီးငါးက်ပ္ကို ေ႐ႊေမြးထင္ေစ၍ သုံးေဆာင္လွ်င္ ပါရာဇိကျဖင့္ ဆုံးျဖတ္အပ္သည္ကို ျပဳက်င့္ၾကဴးလြန္ျခင္းတည္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။ ထိုးကြင္း ခါလွည့္ လက္ဖြဲ႕ အင္းအိုင္ ထားၿပီး လွံၿပီးစေသာ အတတ္မ်ဳိးသည္ မဂ္ဖိုလ္မွ ဘီလာ တိရစၦာနဝိဇၨာေလာကယတက်မ္း၌ အက်ဳံးဝင္ေသာေၾကာင့္ ရဟန္းတို႔ မျပဳမက်င့္အပ္သည္ကို က်င့္ျခင္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။  ။ ထိုအတတ္ကို မီွ၍ရေသာ ပစၥည္းတို႔ကိုလည္း ရဟန္းတို႔ မသုံးေဆာင္ထိုက္ပဲ သုံးေဆာင္ျခင္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။        ။ အနာေရာဂါမရွိပဲ ရထားေပါင္းခ်ဳပ္၊ လွည္း၊ ထမ္းစင္၊ သန္လ်င္းစေသာ ယဥ္တို႔ကို ရဟန္းတို႔ မစီးအပ္သည္ျဖစ္လွ်က္ စီးျခင္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။ ေျခကြဲျခင္း၊ ေျခအသားစြန္းထြ႕္ျခင္း အလြန္ေျမၾကမ္းျခင္း၊ အလြန္ပူျခင္းဟူေသာ အေၾကာင္းမရွိပဲ ဘိနပ္စီးနင္း၍ ၿမိဳ႕တြင္း႐ြာတြင္းသို႔ မဝင္အပ္ပဲလ်က္ ဝင္ျခင္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။  ။ အလုံးစုံျဖဴေသာ ဘိနပ္၊ လူတို႔ အသုံးအေဆာင္ႏွင့္ တူေသာ သမဏသာ႐ုပၸမျဖစ္ေသာ နီေသာသည္းႀကိဳး မည္းေသာသည္းႀကိဳးတပ္ေသာဘိနပ္တို႔ကို ရဟန္းတို႔ အခ်င္းခပ္သိမ္းမစီးေကာင္းပဲလ်က္ စီးျခင္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။ ။ ေျပာက္က်ားေသာ သားေမြးျဖင့္ၿပီးေသာ သင္းေတာေကာ္ေဇာ၊ တ႐ုပ္ေကာ္ေဇာတို႔သည္ တရားေဟာပလႅင္၊ ဆြမ္းစားစရပ္၊ အိမ္၌လူတို႔ခင္းသည္ကိုၾကဥ္၍ ဘူမတၳရျပဳလ်က္ ကပၸီယအခင္းမခင္းဘဲ အိပ္ျခင္းထိုင္ျခင္းငွာမအပ္သည္ကို လြန္ၾကူး ေက်ာ္ နင္းျခင္းသူေသာ အလဇၨီဓမၼ။          ။ ကိယ္ပူနာ၊ မ်က္စိနာ၊ သည္းေျခနာစေသာ အနာဟူေသာ အေၾကာင္းမရွိပဲ ရဟန္းတို႔ ထီးမေဆာင္းအပ္သည္ကို ေဆာင္းျခင္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။                  ။ ကျခင္း၊ သီျခင္း၊ တီးမႈျခင္းႏွင့္ စပ္ေသာ ဆိုင္း၊ ကေခ်သည္၊ ႐ုပ္ေသး႐ုပ္စုံ ဇာတ္ပုံရွည္စေသာ အလုံးစဳံေသာ သဘင္မ်ဳိးတို႔ကို မိမိ ပေယာဂျဖင့္လည္း မယွဥ္ေစအပ္။ ရာဂစေသာ ကိေလသာပြားေၾကာင္းျဖစ္ေသာ ကုသိုလ္အဘို႔ကို ဖ်က္ဆီးတတ္ေသာ သာသနာေတာ္၏ ဆန္႔က်င္ဘက္ ဆူးေျငာင့္သဖြယ္ျဖစ္ေသာ သဘင္ခံျခင္း၊ ဘရထမင္းစသည္ကို ေျပာေဟာနာခံျခင္း၊ လက္ခုတ္တီးျခင္း၊ စည္ပုတ္တီးျခင္း၊ အိုးစည္တီးျခင္း၊ ကေခ်သည္တို႔ကို ကေစျခင္း၊ သံေခ်ာင္းကစားျခင္း၊ အ႐ိုးေဆးကစားျခင္း၊ ဝါးေထာင္ကစားျခင္း၊ ဘဲ႐ုိက္၊ အံခပ္၊ စစ္ဘုရင္ ဆင္တိုက္၊ ျမင္းတိုက္၊ ကြ်ဲတိုက္၊ ႏြားတိုက္၊ ဆိတ္တိုက္၊ သိုးတိုက္၊ ၾကက္တိုက္၊ ခါတိုက္၊ က်ည္းသား႐ိုက္၊ ထုတ္ေပါက္၊ လက္ေဝွ႕သတ္ကစားျခင္း၊ စစ္ထိုးျခင္း၊ ဗိုလ္ေရတြက္ျခင္း၊ စစ္သည္စုျခင္း၊ ဆင္ျမင္းရထားေျခသည္တို႔ကို ၾကည့္႐ႈျခင္း၊ မီးျဖဴ မီးဝါစေသာ မီးမ်ဳိး၊ မီးပိတုန္းစေသာ ႐ႉမီးမ်ဳိး၊ မီးအိမ္ပ်ံ၊ တုန္း႐ႉိ႕၊ ေျဗာက္ခြဲစေသာ အလုံးစုံေသာ အမႈသည္ ဝိသုကျဖစ္၍ ရဟန္းတို႔ မအပ္မစပ္ေသာ အမႈကို လ်က္လြန္ၾကဴးေက်ာ္နင္းျပဳလုပ္စီရင္ ၾကည့္႐ႈနားေထာင္ျခင္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။     ။ ယာဝဇိဝိတျဖစ္ေသာ ကြမ္းေဆးတို႔ကို ေနလြဲအခါ အနာဟူေသာ အေၾကာင္းမရွိဘဲ သုံးေဆာင္ျခင္းငွာ အကပ္ခံျခင္း၌လည္းေကာင္း၊ မ်ဳိတုိင္းမ်ဳတိုင္း၌လည္းေကာင္း၊ ဝိကာလေဘာဇန သိကၡာပုဒ္၏ အႏၱရာပတ္ျဖင့္ ဒုကၠဋ္အာပတ္သင့္သည္။ ယမန္ေန႔၌ အကပ္ခံအပ္ၿပီးေသာ ကြမ္းေဆးတုိ႔ကို နံနက္အခါ၌ အနာဟူေသာ အေၾကာင္းအရွိဘဲ အာဟာရအလို႔ငွာ ခံယူျခင္းမ်ဳိးတို႔၌ သႏၷိဓိကာရ သိကၡာပုဒ္၏ အႏၱရာပတ္ျဖင့္ ဒုကၠဋ္အာပတ္သင့္သည္။ ထိုကြမ္းဖတ္ေဆးဖတ္ ကြမ္းသီးဖတ္မကင္းေသာ ခံတြင္းျဖင့္ ဆြမ္းစေသာ အာမိသကို စားေသာအခါ မ်ဳိတိုင္းမ်ဳိတိုင္း သႏၷိဓိပါစိတ္အာပတ္သင့္သည္။ ဆြမ္းစားၿပီး အာမိသ မကင္းေသာ ကြမ္းေဆးတို႔ကို သုံးေဆာင္ေသာ အခါတို႔၌လည္း မ်ဳိတိုင္းမ်ဳိတိုင္း သႏၷိဓိပါစိတ္အာပတ္သင့္သည္။ ေနလြဲအခါ ယမန္ေန႔က အကပ္ခံၿပီးေသာ ကြမ္းေဆးတို႔ကို အနာဟူေသာ အေၾကာင္းမရွိဘဲ သုံးေဆာင္းျခင္းငွာ ခံယူရာမ်ဳိရာတုိ႔၌ ဝိကာလေဘာဇနာသိကၡာပုဒ္ သႏၷိဓိကာရ သိကၡာပုဒ္ႏွစ္ပါးတို႔ျဖင့္ ဒုကၠဋ္အာပတ္ႏွစ္ခ်က္သင့္သည္ျဖစ္၍ ယမန္ေန႔က အကပ္ခံအပ္ေသာ ကြမ္းေဆးတို႔ကို အေၾကာင္းမဲ့ အခ်င္းခပ္သိမ္း မသုံးေဆာင္အပ္။ ထိုေန႔အကပ္ခံအပ္ေသာ ကြမ္းေဆးတုိ႔ကို ေနလြဲအခါ အေၾကာင္းမဲ့ အသုံးေဆာင္ အပ္သည္ကို သုံးေဆာင္ျခင္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။       ။ ဦးေခါင္းပူ နာကုတ္ ဟီးေခ်ာင္းဆိုးႀကီးအနာ ထိပ္ခတ္အနာဟူေသာ အေၾကာင္းမရွိဘဲ အခိုးတံေဆး ေဆးလိပ္တို႔ကို မေသာက္မ႐ႉအပ္၊ ယမန္ေန႔က အကပ္ခံအပ္ေသာ အခိုးတံေဆးလိပ္တို႔ကို ေသာက္႐ႉေသာ ရဟန္းအား ကြမ္းေဆး၌ ဆိုအပ္ခဲ့ၿပီးသည့္အတိုင္း အာပတ္သင့္သည္ကို မေရွာင္က်ဥ္ဘဲ ျပဳၾကင့္ၾကဴးလြန္းျခင္း တည္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။       ။ ထင္ရွားရွိေသာ ရဟန္းကို မပန္မၾကားမူ၍ ေရွာင္တခင္ ျပဳအပ္ေသာ ကိစၥမရွိဘဲ ေန႔လြဲအခါ၌ ၿမိဳ႕တြင္း႐ြာတြင္းသို႔ မဝင္အပ္သည္ကို ဝင္ျခင္းဟူေသာ အလဇၨီဓမၼ။ ။ ဤသို႔ေသာ အလဇၨီအျဖစ္ကို ျပဳတတ္ေသာ သိကၡာပုဒ္တုိ႔ကို ေလးစားမမႈ၊ သဗၺညဳဘုရားေ႐ႊမ်က္ႏွာေတာ္ကို မေထာက္မညွာ။ တသက္လွ်ာမွ် လာဘ္ပူေဇာ္သကၠာရကို ငဲ့၍ ရဟန္းေကာင္းတို႔၏ အသြင္အျပင္ အဝတ္အဆင္ကား အရဟတၱဓဇျမတ္ေသာ အဝတ္အက်င့္ကား သာသနာေတာ္၏ ဆူးေျငာင့္ခလုတ္ ယုတ္မာေသာ အက်င့္ျဖစ္၍ သာသနာေတာ္ကို ဖ်က္ဆီးတတ္ေသာ အလဇၨီပုဂၢဳိလ္တို႔ကို အားေပးအားေျမွာက္ ပူေဇာ္လႉဒါန္းသူတို႔လည္း အလဇၨီႏွင့္ ေပါင္းဖက္၍ သာသနာေတာ္ကို ဖ်က္ဆီးသည္ မည္ေလေသာေၾကာင့္ အမိန္႔ေတာ္ပါရွိသည့္ အလဇၨီဓမၼတို႔ကို လြန္ၾကဴးေက်ာ္နင္း၍ က်င့္ေသာ အလဇၨီပုဂၢဳိလ္တို႔ကို ေ႐ႊၿမိဳ႕ေတာ္မွစ၍ ႏိုင္ငံေတာ္အတြင္း အရပ္ရပ္ၿမိဳ႕ေက်း႐ြာေန လူတို႔မကိုးကြယ္ မလႉဒါန္းၾကေစႏွင့္၊ ၿမိဳ႕ရွင္ ႐ြာရွင္တို႔က ၿမိဳ႕ရြာေနလူတို႔ကို ႏုိင္နင္းေအာင္ တားျမစ္ေစ။ ကိုးကြယ္ရင္းျဖစ္၍ ကိုးကြယ္လိုလွ်င္ အလဇၨီဓမၼကို စြန္႔ေစ၍ အျပစ္အားေလွ်ာက္စြာ ဝိနည္းကံျဖင့္ ကုစားေစၿပီးမွ ကိုးကြယ္လႉဒါန္းၿမဲ လႉဒါန္းေစ။ အလဇၨီပုဂၢဳိလ္မွန္းသိလ်က္ အမိန္႔ေတာ္အာဏာကို မတည္။ ကိုကြယ္လႉဒါန္းအားေပးအားေျမွာက္ျပဳ၍ သသနာေတာ္ကို ဖ်က္ဆီးသူတို႔ကို အမ်ားေၾကာက္႐ြံ႕၍ သာသနာေတာ္ ေဘးရန္ ကင္းၿငိမ္းေအာင္ တင္းတင္းၾကပ္ၾကပ္ ဝန္တို႔က စီရင္၊ ထီးရံနန္းရံ ေစာ္ဘြားၿမိဳ႕စား ၿမိဳ႕ဝန္ ၿမိဳ႕သူႀကီးတို႔ကို ေစ့ႏွံ႔ေအာင္ ျပန္ဆိုထားေစ။
သကၠရာဇာ္ ၁၂၁၇ ခု။ တပို႔တြဲလဆန္း။ ၁၀ ရက္ေန႔။ နားခံေတာ္ မင္းထင္ရာဇသီဟသူျပန္အမိန္႔ေတာ္။

၁၃၁၂ ခုႏွစ္ ဝါဆိုလၦဳပ္ ၂ ရက္ ေန႔ထုတ္ ဂ်ာနယ္ေက်ာ္မွ ကူးယူပါသည္။

No comments: