လူတို႔သည္ တိုင္းေရးျပည္ေရးအေၾကာင္းကို ေျပာဆိုၾက၏။ နစ္နာခ်က္မ်ားကို ေႂကြးေၾကာ္ ၾက၏။ မ်ဳိးခ်စ္ စိတ္ရွိအပ္ေၾကာင္း ကို ဟစ္ၾက၏။ ညီညာမွ ျပည္သာမည္ဟု ေအာ္ၾက၏။
ထိုသို႔ ေျပာဆိုေႂကြးေၾကာ္ ေအာ္ဟစ္ၾကသူတို႔အား တကယ့္ျမင့္ျမတ္သည့္ မ်ဳိးခ်စ္ပုဂၢိဳလ္ႀကီး ေတြဟု အေၾကာင္းမသိိသူမ်ားက ထင္စရာအေၾကာင္းရွိေသာ္လည္း အမ်ားအားျဖင့္ စၿဖီးမ်ားသာ ျဖစ္ ကုန္သည္။ သူတို႔သည္ လူစည္စည္ရွိေသာ အရပ္မ်ားတြင္ စင္ျမင့္ထက္သို႔တက္၍ စြာေလာင္စြာေလာင္ လုပ္ၾက၏။ ဟုမၼ႐ူး ဒုိင္အာကီ ေနာင္လာမည့္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးစသျဖင့္ လွ်ာ အ႐ိုးမရွိသည့္ ဖုိးေျပာခ်င္ ဖိုးေအာ္ခ်င္မ်ားပင္။ သုိ႔ေသာ္ သူတို႔ အေပါင္းအေဖာ္မ်ားႏွင့္ ပင္ကိုယ္ေနေသာအခါမ်ားတြင္ကား တို္င္းျပည္ကို အလ်င္း သတိမရၾကကုန္။ ကိုယ့္ႏွမ လင္ေနေၾကာင္းႏွင့္ သူ႔ႏွမ သားေမြးေၾကာင္း ဖ႐ုႆဝါစာ အတင္းအဖ်င္း တို႔ကိုသာ ပြားမ်ားၾကေလသည္။
မ်ဳိးခ်စ္စိတ္အမွန္ထက္သန္၍ ဤျဖစ္ကတတ္ဆန္း တပါးကြ်န္ဘဝကို တကယ္နာက်ည္းသူ ျဖစ္က ထိုသို႔ မေနႏိုင္ရာ။ ဘယ္နံေရာအခါမဆို မ်ဳိးခ်စ္မီးေလာင္ကြ်မ္းလ်က္ အမ်ဳိး၏ နစ္နာခ်က္မ်ား ကိုသာ အႏုလံု ပဋိလံု စၿမံဳ႕ျပန္စိစစ္ကာ ... စားလွ်င္လည္း အမိျမန္မာျပည္ အိပ္လွ်င္လည္း ျမန္မာျပည္ အမိ လမ္းေလွ်ာက္လွ်င္လည္း ျမန္မာအမိျပည္ စာေရးလွ်င္ လည္း ျပည္အမိျမန္မာဟူ၍ သို႔သာလွ်င္ ျဖစ္ေစရာ၏။ အႏွီသို႔ေသာ ပုဂၢိဳလ္မ်ားကိုသာ မ်ဳိးခ်စ္ဟု သမုတ္ကာ ေ႐ႊပန္းကံုး ေငြပန္းကံုးမ်ား စြပ္ၾကသင့္ေပသည္။
...............................................
ကြ်ႏ္ုပ္သည္ ဤမည္ေသာ တကၠသိုလ္သပိတ္ စံုစမ္းေရးေကာ္မတီလူႀကီးမ်ားေရွ႕ဝယ္ အလြန္ မေကာင္းဆိုးဝါးေသာ တကၠသိုလ္အေၾကာင္းခ်င္းရာတို႔ကို သိသမွ် ယထာဘူတ သက္ေသခံၿပီးသည္၏ အျခားမဲ့၌ (၁) တႏွစ္ေက်ာ္မွ် ခြဲခြာလာခဲ့ ရေသာ မိဘႏွစ္ပါးကို ဖူးေမွ်ာ္လိုျခင္း (၂) အၾကင္အညာေဒသ တြင္ သပိတ္အေျခအေန မည္သို႔မည္ပံုရွိသည္ကို စံုစမ္းလ်က္ အကယ္၍ လိုေလေသးရွိက မိမိဇာတိ ခ်က္ေႂကြ ေတာအရပ္တဝိုက္တြင္ ေတာသူေတာင္သားတို႔အား သပိတ္တရားေရေအး တိုက္ေကြ်း လိုျခင္း ဟူေသာ ဆႏၵႏွစ္ပါး ဖိစီးလွသည္ျဖစ္၍ ေခါင္းေဆာင္ အၾကင္ေနာင္ႏု၊ ေနာင္အုန္း၊ ဘိုင္ရွစ္တို႔ အား ဆယ္ရက္အတြင္း ျပန္ခဲ့ပါမည္ စိတ္ခ်ပါဟု အဖန္ဖန္က်ိန္ဆို ခြင့္ပန္ၿပီးသကာလ ထိုမည္ေသာ သပိတ္ျပန္ၾကားေရးဌာန ကိုလည္း ကိုေက်ာ္ညိမ္းအား ေခတၱလႊဲအပ္ခဲ့ၿပီးေသာ္ တတိယတြဲသို႔ ခုန္တက္ ကာ အညာသို႔ ဆန္ခဲ့ေလေသာဟူ၏။
အညာႏိုင္ငံ၌ကား သပိတ္ေရး သာယာပါေပ၏။ မင္းဘူး၊ မံုရြာ၊ ပခုကၠဴ၊ ေရႊဘို၊ စစ္ကိုင္း၊ မႏၱေလး စေသာ အညာၿမိဳ႕မ်ား၌ ေက်ာင္းတိုင္းလိုလိုပင္ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ သပိတ္ေမွာက္လ်က္ ရွိၾက၏။ အစိုးရကြ်န္မ်ားမွတပါး သပိတ္ကို ခ်ီးၾကဴး ေထာက္ပံ့ၾကသူခ်ည္းသာတည္း။ ေသာတာပန္ရြာ တြင္လည္း လြန္ေလၿပီးေသာအခါက ေရႊေတာင္ၾကားပါတီဝင္ မင္းတိုင္ပင္ တဦးျဖစ္ေလသူ တီပီအက္စ္ “ေဖေဖ”မွတပါး သပိတ္ကို အားရၾကသူခ်ည္းပင္။ “မင္းတို႔ သတ္ေသေမဒ ေပးရတာနဲ႔ ရာစုတ္အုပ္က ညႇင္းတာက ေတာ္ေသးတယ္။ ဒို႔တကၠသိုလ္မွာ ဘာမွ သံုးမက်ဘူး ... လကားပါကြာ ... လေခြးလိုဘဲ။ လုပ္ပံု ကိုင္ပံုေတြက စြန္ပါဘူး ...” ဟု ကြ်န္ေတာ္က ေျပာျပေသာအခါ စာရင္းငွား စံ႐ႊန္းႏွင့္ သာေျဗ႕တို႔က ဂြမ္းႏုဆီစိမ္သကဲ့သို႔ တအိအိ ေခါင္းညိမ့္ၾကေပ၏။
သာယာေသာ တညေနခင္းတြင္ သန္႔ျပန္႔ေသာ ေလညႇင္းကို႐ႉ႐ိႈက္ရင္း တျဖည္းျဖည္း လမ္းေလွ်ာက္ထြက္လာခဲ့၏။ ေက်ာက္ေဆာင္အိုင္ေစာင္းကို ေက်ာ္လြန္လ်က္ ဦးကြ်န္းသရက္ၿခံဝသို႔ ဆိုက္ေလေတာ့သည္။ ၾကည္ႏူးဘြယ့္ ေနဝင္ခ်ိန္ တည္း။ အုန္းပင္ထက္ဝယ္ အုန္းလက္တို႔သည္ ျဖည္းညႇင္းစြာ လႈပ္ရွားလ်က္ ရွိကုန္၏။ ကြယ္လုဆဲေနေရာင္ျခည္သည္ သရက္ၿခံေပါက္ဝတြင္ ျမက္စား လ်က္ေနေသာ အမည္မသိ ႏြားၾကားႀကီး တေကာင္အား တမ်ဳိးပင္ လွပဖြံ႕ၿဖိဳး ၾကက္သေရ တိုးေအာင္ လႊမ္းမိုးလ်က္ ရွိေနေလသည္။ ကြ်န္ေတာ္သည္ ထိုႏြားႀကီးသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ေတာ့၏။
“ဗ်ဳိ႕ႏြားႀကီး ဘာလုပ္ေနသလဲ ... ျမက္စားေနသလား”ဟု ကြ်န္ေတာ္ကပင္ စ၍ ယုတ္တရက္ ႏႈတ္ဆက္လိုက္ေပ၏။ ႏြားႀကီးကား စုိစိမ္းေသာ ေျမစာပင္မ်ားဝယ္ စိတ္ေရာပစပ္ပါ ဝင္စားခ်က္ ေကာင္းလွ၏။
`ယခု ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေ႐ႊတိဂံုေပၚမွာ သပိတ္ေမွာက္ေနၾကတယ္ သိလား။ ေက်ာင္းသားေတြကို အလကားေနရင္း ေက်ာင္းထုတ္ခံရလြန္းလို႔ ...´
ႏြားႀကီးသည္ စားၿမဲစားေန၏။
“နဲနဲမွ မတရားဘူးဗ်ာ။ တကယ္ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဟာ ႏုိင္လိုမင္းထက္ မုဆိုလိနီကေလးေတြလဲ မဟုတ္ပါဘူး။ ေက်ာင္းကို စာသင္ဘို႔ လာၾကတာပါ။ ေစာ္ကားဘို႔လဲ မဟုတ္ဘူး။ ေစာ္ကားတာကို ခံေနဘို႔လဲ မဟုတ္ဘူး။ ကိုစိုးျမင့္ကို ဆာမထူးလို႔ ေက်ာင္းထုတ္သတဲ့။ ထုတ္ပစ္ပံုကလည္း ရွင္းရွင္းလင္းလင္းမဟုတ္ဘူး။ ျပန္သြင္းမလိုလို ဘာလိုလိုနဲ႔ ေလးငါးလေလာက္ ေက်ာင္းတက္ခြင့္ မေပးဘဲ ညႇင္းထားတယ္။ ကုန္ကုန္ေျပာၾကစို႔။ အခု ကိုစိုးျမင့္ တံတားကေလးကို ေရာက္ေနပီေလ။ အႏွာ ဘလူ႔လက္ခ်က္လဲ စဥ္းစားၾကည့္ေပေတာ့။ ဆရာ့ဝတ္တရားဆိုတာ တပည့္ကို အညြန္႔ခ်ဳိးဘို႔ ဘဲလားလို႔”
“ႏုိ႔ၿပီး ကိုေအာင္ျမင့္ဆိုတဲ့ ေက်ာင္းသားကိုလဲ အသံုးမဝင္ေတာ့တဲ့ ႏို႔တစ္စကၠဴကို သင္ပုန္းေပၚက ခြာမိလို႔တဲ့။ ေက်ာင္းထုတ္ ျပန္ေရာ။ မတရားသျဖင့္ ေက်ာင္းထုတ္ခံရတဲ့အတြက္ ေက်ာင္းစရိတ္ေတြကို တရားစြဲပီး ေလ်ာ္ေၾကး ေတာင္းမယ္လုပ္ေတာ့မွ ေက်ာင္းမထုတ္ရေသးပါဘူး။ ေအာင္ျမင့္က နားႀကား လြဲလို႔ အဂၤလိပ္စကားကိုေကာင္းေကာင္းနားမလည္လို႔နဲ႔ လုပ္လာတယ္။ ဘာဟုတ္မလဲ ... ညိဳျမတို႔ သိတာေပါ့။ အႏွီေန႔က အဂၤလိပ္ပါေမာကၡအခန္းကိုေရာက္ေတာ့ ကိုေအာင္ျမင့္နာမည္ကို ေက်ာင္း စာရင္းက ဖ်က္ပစ္ဘို႔ အမိန္႔စာ႐ြက္ကို ဆရာကျပလို႔ ဘတ္ခဲ့ရတယ္။ ခုထုတ္ ခုသြင္းမို႔ မ်က္ႏွာျဖဴဆရာ တေယာက္ကေတာင္ ဒို႔သခင္မ်ဳိးေတြ ဘယ့္ႏွယ္ ျဖစ္ကုန္ပီလဲတဲ့။
“ကြ်န္ေတာ္တို႔ အ႐ိုအေသေပးၿပီး တင္ေျမႇာက္ထားတဲ့ သမဂၢဥကၠဌကိုႏုကို ေက်ာင္းထုတ္တာကေတာ့ ဘာျဖစ္လို႔ ထုတ္ထုတ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔အားလံုးကို ေစာ္ကားတာနဲ႔ အတူတူေပါ့။ ဟုတ္ကဲ့မႈတ္လား”
ႏြားႀကီးသည္ ေရွ႕သို႔ ေျခတလွမ္းတိုး၍ ျမက္မ်ားကို ဆက္လက္စားေန၏။
“ေနာက္ဆံုး ေက်ာင္းထုတ္ခံရတာကေတာ့ ကိုေအာင္စန္းေပါ့။ အိုးေဝမဂၢဇင္း အဂၤလိပ္စာပိုင္းမွာ ညစ္ညမ္းတဲ့ ေဆာင္းပါးတို တခု ထည့္မိလို႔တဲ့ ။ ရန္ကုန္တုိင္းသတင္းစာ အယ္ဒီတာက သူ႔မွာ အႏွာကိုဘတ္ၿပီး တုန္လႈပ္ေခ်ာက္ခ်ား သြားရွာဆိုကိုး။ ေက်ာင္းထုတ္ဘုို႔ ေျမႇာက္ေပးရွာတယ္။ အစိုးရ ကေတာ့ ဘာမွ် အျပစ္မဆိုပါဘူး။ မိန္းမမ်ားကေတာင္ ထိုေဆာင္းပါးဟာ ညစ္ညမ္းေသာ္လဲ ေကာင္းေစ ခ်င္စိတ္ထားက ပိုမိုထင္ရွားလို႔မို႔ ဘာမွ အေရးယူဘို႔ မလိုဘူးတဲ့။ ေက်ာင္းအုပ္ႀကီးကေတာ့ မထုတ္ဘဲ မေနႏိုင္ရွာဘူးေပါ့ေလ။ ေက်ာင္းအုပ္ေပမဲ့ စိတ္ကေတာ့ ႏြားသတ္ကုလားလိုဘဲ။ ထုတ္ပံုကလဲ မွတ္ဘုိ႔ ေကာင္းတယ္။ အိုးေဝမဂၢဇင္းထြက္ပီး တလေလာက္ၾကာလို႔ စာေမးပြဲနဲ႔ကပ္ေနမွ ထုတ္ဘို႔ဆံုးျဖတ္ ထားတယ္။ စာေမးပြဲ မလုပ္ခင္ တရက္ ႏွစ္ရက္မွာေတာ့ ကိုေအာင္စန္းအတြက္ အျခားမခံခ်င္တဲ့ ေက်ာင္းသားေတြဟာ ကူညီႀကံဖန္ႏိုင္ဘို႔ ခဲယဥ္းၾကမယ္ ေပါ့။ သူတို႔ တြက္ပံုခ်က္ပံုက သိပ္ဟုတ္တာ။ အၾကမ္းဘတမ္းမဟုတ္ဘဲ ေသေသခ်ာခ်ာ နားနားေနေနနဲ႔ လည္လွီးတဲ့ သေဘာေပါ့။ တပည့္နဲ႔ ဆရာ ဆုိတာ တကၠသိုလ္မွာ အႏွာလို ျဖစ္ေနၾကတာကလား”။
ႏြားႀကီးကား နားရြက္တခတ္ခတ္ႏွင့္ တျပဳတ္ျပဳတ္စားလ်က္ ၿမိန္လ်က္ပင္။
“သဟေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သပိတ္ေမွာက္ခဲ့တယ္ေလ။ ဘာျဖစ္ေသးလဲ။ ေမွာက္တယ္ ေမွာက္တယ္ ေပါ့။ ကိုယ့္ကို လူမထင္တဲ့သူကို ကိုယ္ကျပန္ပီး လူထင္ေနဘို႔ကိစၥက ခဲယဥ္းသားဘဲ။ ဟုတ္ကဲ့မႈတ္ လား။ အခုတေလာေတာ့ ဆရာေတြနဲ႔ ေကာက္ဘဲ။ ကြ်န္ေတာ့္ ပါေမာကၡ ဝ႐ုတ္ဆီက စာရတယ္။ “မင္းတို႔ သပိတ္ေမွာက္ေကာင္စီက ေကာင္ေတြဟာ ေမ်ာက္ေတြ ဘဲေတြတဲ့။ အျခား ပါေမာကၡက ေတာ့လဲ ေက်းဇူးကန္း ေခြးေကာင္ေလးေတြ ငါ့အိမ္က လက္ဘက္ေရကိုေတာ့ လာေသာက္ သြားတယ္တဲ့။ နစ္နာခ်က္ ဘာမွမရွိဘူးတဲ့။ ဘုရင္ခံက စံုစမ္းေရးေကာ္မတီ မခန္႔သင့္ဘူးတဲ့။ သိပ္ဟုတ္တဲ့ အာစရိေတြဘဲ။ ဆရာလဲဆရာ မ်က္ႏွာကလဲ မမဲေတာ့ ဒီစကားမ်ဳိးေျပာ အားရွိမွာေပါ့ေနာ္”
ယုတ္တရက္ႏြားႀကီးသည္ ေနာက္ေခ်းမ်ား ယုိေနသည္ကိုျမင္ရ၍ ႏွစ္မိနစ္ခန္႔ စကားကို ရပ္တန္႔ထား ရ၏။
“ကြ်န္ေတာ္တို႔ အခုလို သပိတ္ေမွာက္တာကို ဒီေကာင္ကန္းကေလးေတြဟာ ေမြးကထဲက ဥပေဒၾကဴး လြန္တဲ့ သူပုန္၀သီ ပါလို႔”တဲ့။ ေနာက္တခါ လမ္းေပၚမွာလွဲအိပ္ရင္ ဥပေဒၾကဴးလြန္မႈနဲ႔ ေဆာ္ပစ္လိုက္ မယ္တဲ့ ... ဟုတ္ကဲ့မႈတ္လား။ အႏွာ့ေၾကာင့္ ဒီလိုလူစားေတြကို ဘာမွ ထူးထူးေထြေထြ ျပန္မေျပာ ေနခ်င္ပါဘူးဗ်ာ။ ဟိုသူတို႔ အဂၤလိပ္လူမ်ဳိး ဆစ္တနီစမစ္ေရးတဲ့ စာကိုသာ ႐ြတ္ျပလိုက္ခ်င္ေတာ့တယ္”
“အိုင္ယာလန္သည္ အဘယ္ေၾကာင့္ဤမွ်ဆူပူေနသနည္း။ အေၾကာင္းရင္းဇစ္ျမစ္ကို သိလ်က္ႏွင့္ပင္ တိမ္ျမဳပ္၍ သင္တို႔သည္ ေခ်ာ္ေတာေငါ့ကာ ထင္ရာေျပာဘို႔သာ တတ္ၾက၏။ သင္တို႔ ဖိစီးႏိွပ္ကြပ္ သည္ကို မခံႏိုင္ျခင္းေၾကာင့္သာ မဟုတ္ပါေလာ။ သင္သည္ ျမင္းတေကာင္ကို ႀကိဳးႏွင့္တုတ္၍ ရက္ရက္စက္စက္႐ိုက္ႏွက္လွ်င္ ထိုျမင္း သင့္ကိုျပန္၍ ကန္ေၾကာက္က ျမင္းကို အဆိုးဆုိမည္ေလာ။ ေခြးတေကာင္ကိုႏွစ္ရွည္လမ်ား ညႇင္းဆဲႏွိပ္စက္ခဲ့ၿပီးလွ်င္ ထိုေခြး သင့္ကိုျမင္တိုင္း ေဟာင္ေသာေၾကာင့္ ေခြးကို႐ူးသည္ဆိုအံ့ေလာ။ အိုင္ယာလန္တိုင္းသားတို႔ုသည္ ပဋိသေႏၶအားျဖင့္ ယုတ္ညံ့ေသာ သေဘာ ရွိၾက၍ အလြန္ဆူဆူပူပူ လုပ္တတ္သည္ဟု သင္က မစြပ္စြဲမီ သင္သည္ သူတို႔အား တန္းတူမိတ္ေဆြ လူလူခ်င္းဟု သေဘာထားခဲ့ဘူးပါသလား ေမးခ်င္၏။ သင္သည္ သူတို႔၏ ကူးသန္းေရာင္းဝယ္ေရးတြင္ သူတို႔အက်ဳိးကို ၾကည့္႐ႈကာကြယ္ခဲ့ဘူးပါ၏ေလာ။ သင္သည္ သူတို႔၏ အမ်ဳိးဘာသာသာသနာကို ေလးစားခဲ့ပါ၏ေလာ။ သူတို႔၏ လြတ္လပ္ေရးကို သင္၏လြတ္လပ္ေရးကဲ့သို႔ ခင္မင္ လိုလားခဲ့ပါ ၏ေလာ။ အမွန္အားျဖင့္ သင္သည္ ဤသည္တို႔ကို ဘာမွ်ဂ႐ုမစိုက္ခဲ့။ သင္ကား သူတို႔ေျမယာမ်ားကို သိမ္းခဲ့၏။ သူတို႔ကို သတ္ပစ္ခဲ့၏။ တကြ်န္းသို႔ ပို႔ခဲ့၏။ သူတို႔ႏွင့္ ထုိုက္တန္ေသာ အခြင့္အေရးမ်ားကို မေပးခဲ့။ သို႔စဥ္လ်က္ အိုင္ယာလန္ တိုင္းသားမ်ား ဆူပူ၍ သင္တို႔ကို မုန္းေသာအခါ ထိုမုန္းတီးျခင္းမွာ ၎တို႔၏ ပင္ကိုယ္သေဘာထား ယုတ္ညံ့ေသာေၾကာင့္ ဟူ၍လည္းေကာင္း အမ်ဳိးကိုကပင္ ေခတ္မမွီ ႏုိင္ေအာင္ ႐ိုင္းစိုင္းလ်က္ ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႔ျခင္းငွာ လံုးလံုးမစြမ္းႏိုင္ၾကသူမ်ား ျဖစ္သည္ဟု သင္ဆိုရက္ ေလသည္ ...”
နီလာေရာင္ ေျပးလ်က္ေနေသာ ေကာင္းကင္ကိုေမာ့လ်က္ ကြ်န္ေတာ္သည္ စိတ္ပါလက္ပါ ထို ဆစ္တနီစမစ္၏စာကို ႐ြတ္ေလၿပီးသည္၏။ အဆံုး၌ ၾကည့္လိုက္ရာ သရက္ပင္မ်ားၾကားတြင္ ႏြားနီ မေလးတေကာင္ေနာက္သို႔ သုတ္ေျခတင္၍ သြားေလေသာ ႏြားႀကီးကုိ ျမင္လိုက္ရပါသည္။
လာလမ္းျဖင့္ျပန္ခဲ့ေသာ ကြ်န္ေတာ္ကား စိတ္မေကာင္းေခ်။ ႏြားႀကီးကို သပိတ္အေၾကာင္း ေျပာရသည္မွာ ကြ်ဲပါးေစာင္းတီး ရွိလွ၏။ ဂ႐ုစိုက္ပံုလည္း မေပၚ။ နားလည္ဟန္လည္း မရွိ။ ေဟာရ ေျပာရသူတြင္ကား ေမာလွ၏။ အို ... ႏြားေတြ ... ႏြားေတြ ... ႏြားတို႔သည္ကား အဟိတ္ တိရစာၦန္မ်ားသာ ျဖစ္ကုန္၏။ အႏၶမ်ားသာ ျဖစ္ကုန္၏။ သပိတ္ကိုလည္း နားမလည္။ တရားကိုလည္း နားမဝင္။ ဒင္းတို႔၏ဝါဒႏွင့္ လုပ္ငန္းကား သံသရာ တေလွ်ာက္လံုး ျမက္စား၍ ေနာက္ေခ်းယုိုၿပီးလွ်င္ ႏြားမေနာက္လိုက္ရန္သာ တတ္ၾကေလေတာ့သတည္း။ ။
ညဳိျမ
No comments:
Post a Comment